torsdag 23. oktober 2008

Utmerking og utfordring...

Tenk, jeg har fått enda en utmerking. Fra Gamlå.Tusen takk vennen.

Tusen takk. Jeg blir veldig inspirert til å fortsette med bloggingen når jeg ser at jeg får nye venner. For jeg føler jo at dere blir vennene mine, selv om jeg aldri har møtt dere live.
En stor bukett blomster til dere.

Så vil jeg jo gi utmerkingen videre til noen.
Vårt lille hjem
Bak en sky
Kvardagsliv i Storemyra
Lykkehuset
Livet er heeerlig
Dere har alle blogger som jeg koser meg med å titte inn i.

Så vil jeg ta med meg utfordringen som Gamlå har på siden sin:

1. Hvilken mat eter du ofte? Fukornspaghetti med kjøttsaus og kalkunpølser.

2. Når du er i selskap, er du den personen som sitter, eller hjelper du til? Pliktoppfyllende som jeg er så pleier jeg som regel å hjelpe til.

3. Hvor sitter du helst når du blogger? I sofaen med laptoppen enten på fanet eller på stuebordet.

4. Kjøper du ofte skrapelodd? NEI.

5.Hvilket land eller by har vært din beste ferie? Det må ha vært Venezia hvor vi giftet oss. Eller Danmark hvor hele svigerfamilien er i tillegg til alle de flotte interiørbutikkene:)

6. Hvilken TV kanal ser du mest på? Helt klart tv3. Men må ha med meg både CSI på tvnorge og Hotel Cæsar på tv 2.

Gir utfordringen videre til dere som er innom meg og som ikke har tatt den før.
Ha en flott kveld videre...

7 kommentarer:

. sa...

Heisann
Så kjekt at du tok med deg utfordringen . Nå vet jeg litt mer om deg. Jeg liker også hotel cæsar:).

Ha en fin kveld

hilsen Gamlå

Livet er heeerlig sa...

ååååå så utrolig kjekt med award!!!
Tusen hjertelig takk, it saved my day :)
klemm fra Siv

Line sa...

Tusen hjerteleg takk for utmerkinga, Elin...Det varmar!!
Denne er jo berre så utruleg flott og!!
Ynskjer deg ein flott torsdagskveld, klem

vårt lille hjem sa...

Tusen, tusen takk for den nydelige utmerkinga eg fekk av deg, den er kjempefin:) ønsker deg ein koseleg torsdagskveld:)

Bak en Sky sa...

HEI OG HOPP!!!
Så artig å få en award av deg!Så hyggelig at du liker bloggen min;)TUSEN TAKK!!DU er toppen!;)

Klem ingunn

Lykkehuset sa...

Tusen takk for awarden! Ble skikkelig glad! Så fin den var å. Hyggelig at du liker å ta en tur innom bloggen min da:) Ha en toppers kveld! klem

liven sa...

Gratulerer med award!!
Morsomt å lese disse utfordringene også:o)
Takk for filmtips......
I kveld skal vi se filmer meg og jentene:o)
I går var jeg sammen med venninner og koste oss med vin og skravling:o)

ha en fin helg :o)