tirsdag 21. oktober 2008

Utmerking og litt hjelp kanskje...?


Denne flotte utmerkinga har jeg fått av Line med den koselige bloggen Kvardagsliv i Storemyra. Tusen takk vennen. Den satt jeg utrolig pris på.
Når man får en utmerking så skal man gi den videre. Og jeg vil gjerne gi den videre til:
Prinsesse Elin
Flower power
Amora
Gamlå
Bente`s hus
Alle har en blogg som jeg bare må innom hver dag.
Mannen her hjemme hadde lyst til å gi meg litt opplæring i mitt nye kamera.
Så her har hjertene mine fått stå modeller. Og siste tilskudd er kremmerhuset som jeg har sydd. Eller struten om du vil. Høres så mye finere ut på svensk. Og siden jeg er kvart svensk så tillater jeg meg å si det;)






Og så lurte jeg på om det er noen snille damer der ute som kan hjelpe meg litt. Jeg har så mange planer for julegaver i år. Og en av dem er å sy spisebrikker til svigermor. Og disse har jeg lyst til å quilte. Men jeg har aldri gjort det før. Eneste erfaring er at jeg synes det er veldig fint. Er det noen som klarer å instruere meg? Som sagt. Viljen er der, jeg må bare lære det.
Akkurat nå så føler jeg meg litt blank i hodet. Vet ikke hva jeg skal skrive om:) Hehehe.. Det er nesten første gang. De som kjenner meg godt vet hva jeg prater om. Eller hva kjære kollegaer?:) Vet at et par av dere leser her inne.
Men jeg er nok litt stressa med alt jeg ønsker å nå i løpet av dagen. Hvordan rekker dere over alt som skal gjøres? Se på turboprinsessa vår her. Altså prinsesse Elin. Lille venn, 4 timer søvn bare. Jeg hadde vært en søvngjenger. Men du er beundringsverdig. Kom gjerne å gi din navnesøster en turbopille;)
Siste spørsmål. Hvor mye tid bruker dere per dag på blogging?
Ha en flott kveld folkens. Snart er det CSI:)
Klemmer fra Elin!

6 kommentarer:

LAPPEQURI sa...

Hei husk øvelse gjør mester og ingen blir utlært:-) Spise brikker. Du kan quilte med overtransportør anaka svinger som vi kaller det her. Svake buer som ett rute nett. Enkelt hvis du ikke er en ræser på frihåndsquilting. Tid til blogging, tja alt etter hvor travel hverdagen er men innom ett par gang for dag. Jeg har ordnet de jeg besøker slik at de kommer øverts etter hvert som de legger inn nye innlegg. Dette sparer meg for mye tid og jeg blir oppdatert på hva som skjer.
Ha en fin dag;-))

A-mora sa...

Gratulerer med utmerkelsen.
Tusen takk for awarden.
Jeg gir den tilbake til deg med en gang.
Gratulerer med laptorp og nytt kamera.
Kan ikke hjelpe deg med quilte.
Så fine hjerter og kremmerhus du har sydd.
Du er kommet godt i gang med juleproduksjonen.
Ser at du har kjøpt juleservietter også. Det kjøpte jeg en pakke av i dag også.
Variere hvor mye jeg bruker på blogging. Trenger ikke og holde på med pc hver dag. Noen ganger kan det gå med noen timer ja.Jeg vil ha et liv utom bloggverden også.
Klem

prinsessa sa...

He he jeg blir helt flau.
Masse svart kaffe og gleden over å ha kreativitet til å fylle dagene med noe konstruktivt. Tror det er oppskifta. Jeg vet at det er litt om quilting i Tilda bøkene. Tror ikke det er så vanskelig med slik enkelt quilt. Men slik der avansert quilting der melder jeg pass.
Holder på å sy på ting som skal til skolehuset. Forhåpentlig så blir det noen flere julegaver også. I kveld har det gått i sminke punger. Der var skikkelig artige å sy. Veldig enkle og så kjekke å gi i gave og ikke minst få.
Takk for den flotte awarden. Den skal limes inn på bloggen. Jeg må nå si at du er ikke så lite krativ du også. Jeg liker hjertene dine jeg. Ha en flott kveld og en fin morgendag og takk igjen for den fine awarden:O) God klem fra Elin:O)

liven sa...

Grattis med nytt kamera og pc :o)
Fine ting du har sydd.........
Men kan ikke hjelpe deg ang.quilting ! du får nok hjelp av noen her i blogglandia tenker jeg:o)

tid til blogging ja.......det kommer jo an på.....i dag blir det sikkert mye mens andre dager blir det bare rett innom!!

Ha en fin dag:o)

. sa...

Heisann,
Gratulerer så mye med awarden du har fått!!
Tusen takk for at du gir Awarden videre til meg. Jeg ble hoppende glad:).

Så fine bilder du har tatt av de fine hjerter og struten :) du har laget.

Hvor lenge jeg kan sitte med blogging varierer, men i snitt 2 timer hverdag tror jeg nok at det blir!! og det er lenge det, synes jeg.

Ha en flott kveld
klem fra Gamlå

. sa...

Heisann det er bare meg igjen her. Det ligger en award til deg i bloggen min.
Håper du vil ha den.