søndag 19. oktober 2008

Jeg har fått laptop. Jeg har fått laptop:)
Og jeg er så glad så glad.
Dette er stort for meg. Min aller første laptop. Og en rolls royce innen laptoper har jeg hørt. En acer.
Og jeg har fått nytt kamera. Et kompakt rosa Casio kamera.
Jeg har verdens snilleste mann. Det vet jeg!
Så her har det vært litt bloggtørke i helgen for å få alt dette opp å gå. Men nå er jeg i gang.
Og jeg har også prøvd å ta noen bilder med mitt nye kamera. Veldig mye å sette seg inn i, både på laptopen og kameraet. Men øvelse gjør mester, er det ikke sånn.
Her kommer det noen bilder fra fangsten i Sverige og på Snoka. Og mine julehjerter som jeg sydde i dag. Synes ikke bildene yter dem rettferdighet nok, men det er kamerakvinnen sin feil, ikke kameraet.






Håper alle som er inne hos meg får en flott og kreativ uke.
(tenk nå er jeg snart oppe i 1000 på hitcounteren)

5 kommentarer:

LAPPEQURI sa...

Gratulerer med ny pc. å gosh for noen flotte servietter jeg skimter i bakgrunnen. De så gamle dagse ut.
Ha ei fin og kreativ uke:-))

Siren sa...

Jøss så flink du er til å sy...det er noe jeg aldri har kunnet!
Ja er ikke rart at en lengter tilbake til Venezia, er en egen stemning som man nok ikke finner så mange andre plasser. Så faktisk et brudepar som tok brudebilder da jeg var der, de tok det ved siden av søylene på Dogepalasset.
Ha ei super uke!
:)

. sa...

Gratulere så masse med laptopp og kamera:) kan godt forstå du er GLAD. Masse fint har du også fått med deg fra svergie!!

Jeg har ledd og ledd av det med jakten etter musen.

ha en fin uke.

Line sa...

Gratulerer med ny data og kamera:0)
Eg lo så tårene trilla av innlegget om musejakta!! Ser det levande for meg, hi hi....
Ligg noko å ventar på deg inne hos meg, klem

Hvitrose sa...

Nå fikk jeg ihvertfall julestemning:)
Mye fint du har laget!!
Gratulerer med pc og kamera:)

ha en fin kveld:)