mandag 27. oktober 2008

Halloween - Hjelp!!!

Jeg skal på halloweenparty til fredag. Og det eneste jeg foreløpig vet er at jeg skal lage meg en kappe med ermer av dette.

Har kjøpt fem meter med svart velour og noen veldig fine bånd med grunnfarge i sølv.
Jeg hadde ikke lyst på noe med rødt. Alle har det. Så jeg hadde lyst på noe mer gotisk, middelaldersk.Tanken var å komme som en vampyr fra middelalderen. Sånn som mange gjør vet dere. (Neste år blir det andre boller for da skal gubben i huset være med. De antrekkene er allerede bankers)
Har en svart fløyelskjole uten ermer som jeg skal bruke.
Men mitt store spørsmål som jeg håper noen kan hjelpe meg med.
Hvordan lager jeg denne herligheten da? Altså kappe med ermer.
Håper noen kan hjelpe meg, for nå begynner jeg å få dårlig tid...
Ha fortsatt en fin kveld. Nå skal jeg pakke opp pakke fra Ellos:)

8 kommentarer:

Line sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Line sa...

Hi hi, dette problemet kan eg desverre ikkje hjelpe deg med då mine krative evner er - eh- litt mangelfulle!!
Så koseleg at du likte omtalen min, og eg måtte le når du skreiv at du rasa inn og vekte mannen din, han var vel ein tanke fortumla då, kan eg tenke meg;0)
Så flott innlegget under var, og minna vert jo ekstra betydninfulle når du har mista begge foreldra dine...det var trist å lese...
Sjølv mista eg Pappa 24 november 1999...Kraftig hjerteinfarkt og livet sto ikkje til å redde. Han er framleis sårt sakna.
Ligg noko å ventar på deg inne hos meg, klem

Bente sa...

Hei og takk or fine ord:)

Ja,og tusen takk for utmerkinga,men jeg huske ikke hvordan jeg gjør for å hente den inn til min side...kan du hjelpe meg med det?


Så gøy at du skal på halloween fest! vi har ikke noen tradisjon på å feire det her hos oss...
litt trege...

Du,har du hørt Joshua Kadison? Fikk hørt ham på siden til Hespe og han er bare sååå flink,så om du ikke har hørt ham,så googel ham,og det er bare herlig å høre på ,mens jeg blogger:) kan anbefales:)

Vel,må du kose deg med sy-prosjektet ditt:)

Klemmer fra meg:)

Lykkehuset sa...

Takk for hyggelig kommntar, Elin! Og...LYKKE TIL på PARTY! Spennende da:) Ha en fin, fin kveld! Klem fra Beth

Livet er heeerlig sa...

Håper du fikk noe fint i Ellos pakken :)
Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med outfit...
Men jeg har en award til deg
*Siv*

Kari - My home is my Castle sa...

Tusen takk for hilsen inne hos meg. Jeg setter stor pris på det :))
Heldigvis gikk alt bra og nå har jeg ham trygt hjemme :))

Jeg kan nok heller ikke jelpe deg ;)

Klem,Kari

Gamlå sa...

Dette her skal det bli spennende og se resulatet på, gleder meg.

Tips har jeg desverre ikke da jeg langt ifra er noe syerske. Men ta et søk på nettet på sy kappe får du nok et par treff.

klem fra Gamlå

Lykkehuset sa...

Halla! Ja, det blir topp med en Gøteborg tur. Ikke ofte vi har barnevakt, og kan finne på noe sånt. Glær meg! Ha en fin kveld! klem Beth