onsdag 8. oktober 2008

Award!

Jeg er så heldig at jeg har fått to flotte awarder.
Denne har jeg fått av a-mora.

En kjempekoselig award som jeg setter stor pris på.
Den jeg har lyst til å gi denne videre til er damen som fikk meg til å ønske en egen blogg. Jeg ser at hun ikke har noen awarder liggende så det kan jo være at slike ting ikke er interessant. Men hun er verdt en drøssevis av dem, så jeg gjør et lite forsøk på å gi henne en.
Mias Landliv - du inspirerer meg
Denne awarden har jeg fått av vårt lille hjem.
Jeg føler meg beæret og stolt over at en blogger jeg ikke har "hilst" på har gitt meg en award.
Tusen hjertelig takk. Den blir satt stor pris på.
Jeg har veldig lyst til å gi denne videre også.
Lisbeth sin lille verden - Du er bare dronninga i å gjøre det koselig rundt deg. Må innom bloggen din både titt og ofte.
Ha en flott kveld videre dere som er innom meg!

6 kommentarer:

. sa...

Gratulere så masse med velfortjent awarder:) de fortjener du.

Ha en fin kveld
hilsen Gamlå

prinsessa sa...

Gratulerer så masse med awardene. Vel fortjent. Skulle bare innom å takke for den koselige kommentaren på bloggen min i dag:O)

Line sa...

Tusen takk for kjempekoseleg kommentar inne hos meg:0)
Og gratulerer med awardar, dei er vel fortjente!!
Eg er ni år eldre enn den eldste av dei to syskena mine, så oppveksten var nok sjølvsagt noko prega av det. Anar ikkje kor mange gongar i kampens hete eg fekk beskjed av Tina at det "e`kje du som bestemme, det e`kje du som e mora mi"
Men det er vel ei storesøsters lodd her i livet;0)
Eg synst ikkje at det har vore nokon forskjell med adopterte sysken, utifrå korleis eg har sett at andre sysken har det. Einaste forskjellane har vore utanpå, men kva gjer vel det??
Det er omgivelsane som ser dette, ikkje vi. Huskar ein gong like etter at Tina kom...Vi var inne i sentrum då Mamma stoppa opp og prata med ei dame. Etter ei lita stund kikka ho bort på meg og kommenterte kor synd det var at eg ikkje hadde SØSKEN, og då sto LILLESØSTRA mi og heldt meg i handa!!
Den episoda har brent seg fast i minnet, og eg kjenner framleis kor adrenalinet stig berre eg tenkjer på det.
Vi har eit godt syskenforhold alle tre, sjølv om Naivo er meir av den tause typen som ikkje forsnakkar seg på nokon måte, men det kan kanskje ha noko med at han har to skravlebøtter til systre, så han slapp aldi skikkelig til...Hi hi.
Tina og eg er veldig nære i dag. Vi har valgt same utdanning, og er sjukepleiarar begge to, utdanna på same skulen. Har og endt opp med at mennene i våre liv heiter det same, så Mamma seier at vi har no gjort det enkelt for henne, dei går under Frode 1 og Frode 2:9)
Eg har eit innlegg om Tantebarnet mitt, ho fyllte to år den 5 oktober, og er berre så skjønn.
Uff, vart masse dette, men konklusjonen min er vel at myten om at blod er tjukkare enn vatn er noko stort tull for min del, og eg ville aldri under noko omstende bytta ut syskena mine.
Eg trur heller at vi har fått med oss gode verdiar med å vekse opp i ein litt annleis familie sett på utsida, og toleranse har vore eit stikkord i oppveksten..
Besta brukar innimellom å seie at i henna familie er det lagt vekt på internasjonalitet, og sammen er vi sterke. Godt sagt med ei svigerdotter frå Amerika og to amerikanske barnebarn, ei frå Russland, eit barnebarn frå Asia, eit frå Afrika og resten frå Norge
:0):9)
Koseleg at du linkar meg, eg gjer det same med deg!!
Har dokke komt langt i adopsjonsprosessen??
Ynskjer deg ei super helg, klem

A-mora sa...

Du fortjener hver en award du får. Nå har jeg akurat kommet hjem fra arbeid. Skal vaske litt klær og ordne opp litt. Så skal jeg gå meg tur. Og lage taco til Skal vi danse.Og bare kose meg i helga.
Ha ei super fin helg.

. sa...

Heisann og takker for koselig kommentar i bloggen min. Ja, å komme hjem til nytt rom er bare så kjekt som du selv har opplevd. Gleder meg til å se reaksjonen til Timian:)

Nå sitter jeg og venter på at guppen skal stå opp etter en heller fuktig guttetur på byn igår.
Ja, jeg må ha han med til å bære saker og ting som skal handles fra IKEA idag.:))

klem fra Gamlå

Mia sa...

Tuuusen takk for hyggelige ord og for awarden! Den setter jeg virkelig stor pris på. Jeg har fått noen awarder iløpte av "bloggekarrieren" min, men det er alltid koselig å få vite at noen setter pris på det jeg driver med... Jeg har valgt å ikke vise awardene i bloggen min, men det betyr slettes ikke at jeg ikke setter pris på dem. Tuuusen takk, igjen!