mandag 15. september 2008

Vært i det store utland...

I går kom vi hjem fra Kielbåten, ganske så slitne etter å ha vært med mannen sin jobb på seminar. Og jeg sier bare en ting. Ganske annerledes å dra på seminar med privat sektor enn offentlig. Det ble litt fuktig ja;)Men moro var det. Og jeg fikk selvfølgelig shoppa litt i Kiel.
Lenge siden jeg har hatt mulighet for å vise egne bilder her inne. Men nå kommer altså det jeg kjøpte i Tyskland.
Har fått en smule dilla på engler. Denne synes jeg var helt nydelig. Og bare 6,5 euro.

Denne var også ordentlig søt. Også til 6,5 euro.

Denne søte engelen fant jeg på tilbud til 2 euro.

Og denne til 2,5 euro.

Den rammen her skulle bli min den. Vi var inne på fotobutikken først en gang hvor jeg viste den til mannen. Joda, men var den ikke litt dyr? Hva?! Den kostet 24,99 euro, så litt kanskje. Jeg vet ikke. Tusla ut igjen og prøvde å glemme den. Det gikk en time så måtte jeg gå tilbake og kjøpe den. Visste utmerket godt at dersom jeg ikke kjøpte den så kom jeg til å ergre meg grønn. De jeg kjenner kommer til å tro jeg er litt smårar som kjøper en ramme (med bilde) som ser så utgammel ut. Men den er fin ikke sant:)


Så hentet jeg en pakke fra Lune hjem i dag. Kjempefornøyd!:) Utrolig rask og super service. En liten gave fulgte med også, tre små kort. De var så søte at de skal opp til pynt allerede i kveld.


Etter middag i dag skal jeg ut å få opp tomatplatene og squashplanta mi. Nå begynner det å bli såpass kaldt om natten at det gir ikke noe mer på de plantene. Er vel på tide og få pelargonianene inn til overvintring også. Er skikkelig i høstmodus om dagen, så det kommer nok snart noen høstbilder fra meg. Så koselig å sitte om kvelden med pledd, telys, en stor kopp te og strikketøyet. Jeg får alltid dilla på å strikke når det blir kjøligere.

Nå skal jeg gå og lage mat.
Ha en flott kveld dere som hilser på meg...
Klem Elin!

7 kommentarer:

Livet er heeerlig sa...

Så mye fint du har kjøpt deg på tur, kjekt ting som ikke mange her hjemme har :)
*Siv*

HildeS. sa...

Hei hei.
Så masse fint du har kjøpt deg, og den ramma var heilt nydeleg. Eg skjønar godt at du måtte tilbake for å kjøpe den:)
Det var eit nydeleg bilete du hadde i overskrifta på bloggen din også. Er det din pus?
Eg har ein svart og kvit katt sjølv som heiter Rasmus.
Ha ei fin veke.

lykkehuset sa...

Så koselige ting du har kjøpt! Helt enig i at rammen var knallfin!

A-mora sa...

Så mye fint du har kjøpt deg. Den øverste engelen har jeg kjøpt til kjæresten til sønnen min, for hun er så glad i engler. Ramma var stilig!Skjønner godt at du måtte bare ha den. Har jeg sett flagermus har jeg antagelig besvimt av skrekk. Ha en flagermus fri kveld.

ENGEL sa...

åå!!!dååååååååån.de englene var jo bare helt vidundelige!!!!!

Solveig sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Solveig sa...

Hei:)
Og takk for koslig kommantar på siden min! Så heldig du var som fikk mye messing og kabber ting:) Å spray lakkere går jo som en lek! Skal bruke det til det jeg kan nå framover;)

Har vært på en liten shoppe runde i dag,å fått meg nytt nattbord og en tallerkenhylle:) Fornøyd ja.

Du er ei som holder på så mye du kan når du har noe på gang du å ja! Hehe, utålmodig her i gården ialefall. Vor ekkelt det var med den flaggermusen:/ Kjempe fin blogg du har, du har mye fint hjemme:)Nydlige engler du har fått kjøpt deg.
Ønsker deg en flott onsdag vidre:)