torsdag 18. september 2008

Ut på tur...

Synes det er så deilig å gå tur på denne årstiden. Kjenne den kalde lufta knipe litt i kinnene og se alle de vakre fargene som er i skogen.

Jeg ble også overrasket over hvor mye tyttebær det er igjen. Men de er vel ikke gode eller. Er de vel? Ellers så kunne jeg godt tenke meg å plukke noen.

Jeg prøver å få gått en tur hver dag. Og da går jeg for å hilse på dette treet:)

Frem og tilbake hit og det går på ca en time.
Nå ble turen litt lenger. For jeg sørget for å få plukket litt kongler. Synes det kan være en super dekorasjon.
Hjelp!
Er det noen som kan hjelpe meg? Jeg prøver og prøver å få lastet ned en sånn hit counter på siden min. Men uansett hva jeg gjør så får jeg det ikke til. Noen som vet hvilken gadget jeg skal bruke for å få det til? Har også forelsket meg litt i den nedtellingen til jul som prinsesse Elin har på bloggen sin. Men klarer ikke det heller. Æsj altså.
Anyone?
Ha en flott kveld videre alle mann:)

4 kommentarer:

. sa...

heisann
Ta og trykk på telleren min så kommer du til en side hvor det finnes teller.
Du kommer så til en side hvor du må fylle inn din email og addr til siden din elins drømmer.
Nå kommer du inn til en ny side: her tar du og kopierer teksten som er i vinduet, og limer den inn i bloggen din. Du skal kopiere den der du pleier gå for å legge inn bilder osv i bloggen din. MEN du skal velge " HTML/ javascript" og lime den inn der. lagre og der har du telleren.
lykke til.
gamlå
Gamlå

HildeS. sa...

Ja det er flott nå om hausten, både å gå tur, og å vere inne om kveldane.
Her har me hatt så nydeleg ver dei siste månadane, men i kveld er det skikkeleg haustruskever med regn og vind, men då er det ekstra godt å vere inne:)
Ha ei fine helg.

Mia sa...

Så flink du er til å gå tur da... jeg har også stooore planer om det, nå som jeg ellers tilbringer mindre tid ute i hagen enn på sommeren. Jeg har til og med anskaffet meg en slik skritt teller... men den har ligget ubrukt i et års tid nå, så batteriet har gått tomt... Må se å få gjort noe med det. Ellers så ser jeg at du har skaffet deg den nye juleboken fra Jeanne d´Arc-damene. Synes du den er fin? Jeg har litt lyst på den, jeg også, men har ikke fått tittet i den noe sted, eller sett bilder derfra.

lykkehuset sa...

Hei Elin!
Det er skikkelig gøy:) Anbefales! Bare å finne bilder på nettet. Når det gjelder tekst, så må du huske på å printe ut speilvendt... Kan speilvende bilder i photoshop, også finnes det et tekstprogram der du kan speilvende tekst å... Det har jeg ikke satt meg inn i helt ennå. "Transfer paper" kan kjøpes i bokhandel eller Claes Olsson:)Lykke til:)