mandag 1. september 2008

Juleønske.. (litt tidlig kanskje men...)

Siden dataen hjemme er fremdeles ganske syk, så må jeg snike meg til å legge inn et innlegg fra jobb. Hysj...!!
Jeg tenker masse på juleforberedelser allerede. Folk rundt meg som jeg prater med tror jeg er litt smågal:)
Men det er jo mye å forberede da. Jeg vil sy noen putetrekk og julegardiner, og lage noe julepynt med sånn hvit leire som jeg har sett at Veslestua selger. Foreløpig utsolgt, men det kommer vel igjen. Jeg har jo også lyst til å lage noen gaver i år, og har masse ideer. Selvfølgelig inspirert av dere rundt om i blogglandia. Selv synes jeg det er kjempekoselig med hjemmelagde gaver, og pleier å ta vare på det meste som jeg får av mine to små nieser.

Og tenk jeg har allerede funnet ut hva jeg ønsker meg til jul av mannen.
Dette her, funnet hos frøken Engstrøm.

Dette er et adopsjonssmykke. Jeg synes det er kjempefint, og jeg vil veldig gjerne ha et symbol som viser at vi skal få vårt ønskebarn på denne måten. Så jeg synes ikke at jeg krever så mye da. Det som blir spennende å se er om mannen i huset klarer å finne ut av hvordan han bestiller på nett:)
Ellers så har jeg bloggabstinenser når jeg er hjemme. Får ikke gjort noe som helst på dataen hjemme, og får ikke sendt over bilder til dataen på jobb. Så er det jo også begrensa hvor mye jeg kan sitte med blogging når jeg er på jobb.
Så jeg får nok bare smøre meg med tålmodighet (det er jeg jo vant med at jeg må gjøre med tanke på adopsjon), og vente i spenning på at dataen skal bli helt friskmeldt.
Og så drømmer jeg om en hvit laptop om dagen:)
Ha det flott dere som er innom meg. Nå er jeg også registrert hos norske interiørblogger. Juhu!!

11 kommentarer:

Veien blir til mens du går... (Irén) sa...

Hei på deg Elin!

Tusen takk for veldig trivelig kommentar på bloggen min. Stikk gjerne innom igjen når det passer :-)

Adopsjon du - ja det er jammen spennende - og en ulidelig langdryg prosess. Men brått er det glemt - når dere står der med et salig glis etter å ha mottatt "Den Store Telefonen" :-)

Det er utrolig hvor fort tiden går etterpå... Tenk - vi har allerede en stor og flott skolejente. Har lagt ut bilder fra skolestarten på bloggen. Det er fritt fram :-)

Vennlig hilsen Irén

Veien blir til mens du går... (Irén) sa...

PS!

Nydelig adopsjonssmykke foressten. Får håpe mannen din finner ut av det med bestilling online!

Selv har jeg fått Englebarn-smykke av min mann. En jente selvfølgelig :-)


Hilsen Irén

lykkehuset sa...

Hei Elin! Kom over bloggen din i dag. Så fin a:) Har begynt å tenke på julen jeg også. Skal sy meg noen Tildaer, eller kanskje bare en.... Aldri gjort det før:O Lånt meg bok på biblioteket og alle greier:) Ha en fin kveld!

A-mora sa...

Skjønner godt at du ønsker deg det smykke.Håper du for det til mannen din. Adopsjon det må være bra spennende.Men det tar vel lang tid fra dere søker til dere får et barn.Synes det er så flott at noen adopterer barn. Koselig blogg. Ha en fin kveld.

Mia sa...

Oi, har du virkelig kommet i julemodus allerede...? Jeg er også glad i julen, men prøver nok å fortrenge den i det lengste (siden jeg nok er mer glad i sommeren...) Men det er kanskje ikke for tidlig å begynne å planlegge julen, siden (for meg ihvertfall) den har en tendens til å komme som julekvelden på kjerringa... bokstavelig talt...

Flower Power sa...

Det var jammen et fint juleønske. Håper mannen fikser bestillingen da:).....

a home far away sa...

Hej, vad spännande ska ni adoptera?
Då längtar ni säkert jättemycket:_

Ha en fin dag, kram Gunilla i Singapore

LISBETH---<-@ sa...

Hei på deg! Dåpen gikk kjempefint. Hun stod på en krakk og bøyde hodet så fint over døpefonten,...så stolt da hun var ferdig.
Nydelig smykke du har fått deg.
Ha en fin dag.
Klem

Veien blir til mens du går... sa...

Hei igjen Elin!

Tusne takk for nok et koselig besøk hos meg! Send meg gjerne en e-post så kan jeg fortelle deg litt om det du spurte om. En del av det blir liksom litt for privat til å blogge om (av hensyn til Kati).

Ha en fin dag!

Hilsen Irén
( magnoliairen@gmail.com )

A-mora sa...

Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min. Artig at du er på nib. Takk for at du tok deg tid til og svare på spørsmålene mine. Ha en fin kveld. Håper pc blir frisk snart.

Ellinor sa...

adopsjonssmykke?? Fortell?