torsdag 21. august 2008

Nå skal vi se her....

Går det bra nå tro.
Nå har vi hatt en superflink mann her hjemme til å friskmelde dataen. Ikke ferdig enda, men jeg må gjøre et forsøk her.
Har tenkt en god del om dagen hva som skal til for å gjøre min blogg interessant. Og kom frem til at så lenge jeg skriver om meg og det som opptar meg, så er det i hvert fall interessant for meg. Så da gjenstår det å se om andre synes det.
Synes jeg har så mange prosjekter og ideer i gang nå, at jeg må begnne og sortere tankene mine litt her.
Er i grunn veldig klar for å starte med noen hjemmelagde julegaver. På denne tiden av året når høstmørket senker seg, så flommer kreativiteten over føler jeg. Men kanskje jeg bør konsentrere meg om å bli ferdig med det jeg holder på med først.
Jeg er i gang med en sparkebukse til barnet vårt. Jeg tar en råsjangs for jeg vet jo ikke hvor gammelt det vil være når vi endelig får hentet lille hjertebarnet vårt. Men to år er vel en grei størrelse å safe på vil jeg tro.
Ja, bestemte meg akkurat nå. Den skal bli ferdig før jeg begynner med noe annet.
Ellers så har jeg så innmari lyst til å brodere og sy på bilder på putetrekk. Så grønn er jeg at jeg ikke vet hva det heter en gang. Men det er så fint, men jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Men dette må jeg finne ut av for jeg har en genial ide til julepresang tl søsteren min.
Ellers så tenkte jeg å avslutte med noen bilder fra soverommet vårt som har fått en liten ansiktsløfting.
Sengeteppet kjøpte jeg på røde kors i Danmark. Så utrolig fornøyd med det, og så billig. Ble mitt for den nette sum av 225,-.


Lille (store) Happygutten min likte det også med en gang. Her ble han tatt på fersken, godt planta på rompa:)

Lysestakene og den avlange tidligere potteskjuleren var i kobber og messing. Noe jg hadde tenkt til å kvitte meg med. Helt til jeg kom på den geniale ideen med å spraylakke det. Er superfornøyd med resultatet.

Er ikke denne søt da? I utgangspunktet en sukkerskål tror jeg, men gjør vel ingenting om man bruker det til et lite smykkekrin. Hjertet fikk jeg til dåpen min, og gullklokka er etter farfar.

Så etter en tre ukers langferie så må vi kanskje ta knekken på denne:)

Ha en flott kveld de av dere som er innom bloggen min. (jeg fikk litt vel dilla på å redigere bilder i dag - den som var flink til å ta bilder. Sukk!)

4 kommentarer:

LISBETH---<-@ sa...

Hei på deg !
Fikk lyst å hilse på her inne hos deg!
He he , herlig pusekatt du har.
Uff, ja adopsjonsprosessen er en tung tålmodighetsprøve.... På søndag skal jeg være fadder til verdens herligste 3-åring som jeg ble tante til i februar, adoptert fra Nepal.Da vet du sikkert at hun var en av de 5 barna som nepalske myndigheter holdt tilbake i landet pga politisk kaos. Et sant helv... for de familiene som var involvert,men for en lykke da avreisedato kom..... så litt forstår jeg om situasjonen din om ikke alt.
I allefall lykke til, før eller siden ordner det seg!
I morgen skal jeg ut og lete etter dåpsgave, ikke lett da det meste av dåpsgaver har en tre-åring vokst ifra , min først hårlokk og min første tann skrin osv hihi.
Klem

Flower Power sa...

Ser ut som pusekatten koser seg veeeldig på det flotte sengeteppet, den ser da så bedagelig ut atte:)

Så hyggelig at du likte deg i nettbutikken vår, vi blir så glade for positiv tilbakemeldinger, det er alltid hyggelig:))) Vet du, butikken ligger ikke i Lillestrøm, den ligger på Sørumsand. Rett over veien for stasjonen.

Ha en fin kveld Elin!

storeflittig sa...

hei du! ja nå må jeg bare si unnskyld 100 ganger. jeg satt og var så fornøyd med meg selv, endelig var det et nye bloggere innlegg som ikke hadde feil... SÅ feil kan en ta. beklager beklager!!! huff ,jeg syns dette var ille - klart du kan være med, legger deg til, så kommer presentasjon på lørdag.

lykkehuset sa...

Hei, hei! Takk for kommentarene på siden min, og velkommen som blogger. Konkurransen er avsluttet og vinner er trukket. Ble dessverre ikke deg, men det kommer flere sjanser.... hyggelig at du linker til meg. Gjør det samme med deg:)