onsdag 2. juli 2008

Føler meg litt kreativ:)

Ja, nå er jeg som sagt ferdig med det første maleprosjektet mitt. Ble i grunn ganske fornøyd. Men vil gjerne ha tilbakemeldinger.
Har gått litt amok med kameraet i dag. Var bare så mye jeg hadde lyst til å forevige.
Og ENDELIG så har jeg lært å bruke symaskinen min. Litt dilla ja. Får jo ikke sove for jeg tenker bare på alt jeg har lyst til å lage/sy. Men jeg har også en mann som gjerne vil ha oppmerksomhet også, så jeg får ikke sydd så mye som jeg ønsker. Men han er fornøyd han også. For nå er gardinene ferdige og hengt opp. Og kreativ som jeg har vært i dag så sydde jeg også en søt pose til å ha bæreposer i. Thihi..
Og nå lar jeg bare bildene tale for seg selv...
Salaten vi hadde til grillmaten vår i dag, med salat fra vår egen hage. Mmmmmm...

Dette var jeg ikke flink til. Glemte blitsen.















1 kommentar:

Flower Power sa...

Så flott gardinkappe du har sydd deg!
det er jo ekstra gøy med det man kreerer selv, ikke sant? Smart plastposeholder også, så flink du er:) Maleprosjektene dine ble jo også sååå bra! du har all grunn til å være stolt nå:)))

GOD SOMMER.