søndag 20. juli 2008

Danskebesøk...

Bestekompisen til mannen med familie har nå kommet langveisfra. Og de blir her i to uker, så det blir minimalt med innspill fra meg de neste tre uker, for den tredje uka drar vi nedover for å besøke familie.
Jeg har sydd et par puter til svigermor som nettopp har hatt bursdag. Håper hun blir glad for dem. Har ikke fått tatt bilde av dem, men er selv veldig fornøyd. Har fått litt dilla på det der:)
Ellers så må jeg bare ha med et lite bilde av ripsbusken til naboen. Så koselig å se det modne og jeg gleder meg til å plukke. Det gjør jeg nemlig hvert år for de er ikke så interessert. Som takk får de gjerne et glass med ripsgele av meg.

Så da er det egentlig bare for meg å si god sommerferie, så "sees" vi mer seinere..

Årets første jordbær fra hagen...



Med tørkestativ og greier. Tenkte ikke på å fjerne det.
Sommerklem fra Elin!

1 kommentar:

Bente sa...

Hei:0)

Så fine blomsterbilder!
Har lik voksduk som deg, kjempefin:)

Du må kose deg kjempemasse med besøket, og nyte sommeren:)

Klem fra meg:)