tirsdag 24. juni 2008

Hylla er ferdig:)

Ja nå er den ferdig og jeg ble fornøyd jeg. Skal nå prøve å legge ut litt før og etter bilder.




Tok med et lite bilde fra en del av innergangen i samme slengen.

Ellers så lot jeg fantasien få litt fritt utløp i dag. Tavlemaling er jo bare gøy da! Og så dekorativt det kan bli.


Så må jeg ha med bilde av peonene ute. Endelig står de i full blomst, og de er bare fantastiske.

Så må jeg bare fortelle om en naturopplevelse jeg hadde på sankthansaften.
Jeg var ute og gikk en tur. Gikk en annen runde enn den jeg pleier for det hadde regnet så mye og da blir det så bløtt der. Vel... Etter vel en halv time kom jeg til en kort men bratt bakke. Tenkte med meg selv at nå går jeg opp denne, så snur jeg. Jeg tok fatt og konsentrerte meg oppover bakken. HAdde kommet litt over halveis da jeg kikket oppover. Ca 7 meter fra meg sto en rev og tittet ned på meg med hodet på skakke. Jeg skvatt skikkelig til, skremte tydeligvis reven, for da la den på sprang. Og den var jo så pen! Skikkelig buskete hale. Nei, det er en opplevelse som jeg kommer til å leve lenge på:)

Ingen kommentarer: