mandag 16. juni 2008

Huset vårt...


Jeg elsker huset vårt.
Jeg har aldri tidligere hatt stor plass. Da jeg vokste opp delte jeg rom med søsteren min. Deretter bodde jeg på 35 kvm i 8 år og så 46 kvm i 2 år. Det å nå ha nærmere 200 kvm pluss et mål tomt til fri rådighet er som om en av drømmene mine har blitt til virkelighet.
Jeg har alltid vært en som elsker det minimalistiske. Men etter at vi flyttet til vårt deilige hus så har smaken endret seg.
Og det er så mye jeg drømmer om å klare. Jeg har en symaskin som bare venter på å bli brukt. Men jeg må først lære å bruke den, for jeg har så mange planer. Har sett en del inne på mias landlivs blogg og fått masse inspirasjon.
Jeg kan sove om natten og midt i en drøm kan jeg våkne opp med en ide som jeg bare må prøve. Så blir jeg så ivrig at jeg nesten ikke får sove videre. Det er gøy men samtidig litt frustrerende.
Hvis det er noen som leser inne hos meg. Kan noen hjelpe meg til hvordan jeg kan legge bilder etter hver tekst inne på et innlegg? Og hvordan kan jeg linke til andre blogger. Som sagt tidligere. Jeg er så ny på dette.

Ingen kommentarer: