søndag 22. juni 2008

Helgen er over...

Og det er tilbake på jobb.
Synes i grunn at jeg har vært litt effektiv i helgen da. Har fått malt en del, men ikke noe som jeg kan vise frem enda.
Har fått planta litt til i bedet vårt, og potta om noen blomster inne. Har også vasket vinduer sånn at jeg fikk hengt opp de nye hvite gardinene. Det ble så fint:)
Og selvfølgelig vasket klær og vanlig husarbeid.
På fredag ble jeg gledelig overrasket av vår søte nabo som kom med en blomst til oss som takk for tidligere hjelp. En flott ildtopp.

Og det passet meg utmerket for den kan jeg mestre. Jeg er så glad i blomster, men noen ganger tror jeg ikke de er glad i meg. Har ikke så veldig grønne fingre, men det går stadig bedre.
Så var jeg ute i dag og gikk meg en tur (mens mannen lagde middag hjemme). Og da måtte jeg bare ta med meg en liten bukett med villbomster. Jeg kaller det det jeg, for jeg kan bare navnet på hundekjeksen som jeg fikk med meg.

Nå tror jeg at jeg skal ute å male et strøk til på skapdøra som ligger og venter på meg ute i garasjen.
Ha en flott søndag videre, så håper jeg snart at noen hilser på meg...

Ingen kommentarer: