søndag 15. juni 2008


Hei alle sammen...
Jeg er helt ny på dette med blogging, og det kommer nok til å ta sin tid før jeg er helt inne i dette. Men etter å ha sett så mange flotte blogger der ute i den store nettverden, så kan jeg ikke la være med å prøve meg jeg også.
Etter at vi flyttet fra en stor betongblokk i Oslo til et hus på øvre Romerike, så har interessen for interiør kommet snikende. Og nå har den vel egentlig blomstret en stund:)
Jeg er veldig fascinert av shabby chic, engelsk country og fransk landstil. Altetende kan man vel kalle meg. Og hvordan har vi det? En romantisk Elinstil er det vel som sakte men sikkert kommer frem her, med en blanding av det meste.
Nå er jeg så heldig at jeg har en veldig nevenyttig mann som hjelper meg å realisere mine interiørdrømmer. Og de har jeg mange av. Og han er jo så enig med meg:)
Jeg leser mange interiørblader. Etter at jeg slutta å røyke så er det blader jeg nå bruker røykepengene mine på:) Og det er jo så mye sunnere for kroppen.
Jeg gleder meg til å komme i gang med bloggingen, og håper at noen vil følge meg på veien.

Ingen kommentarer: