torsdag 19. juni 2008

Det regner...



Og da blir jeg smådeppa og veldig trøtt.
Har sovet kanskje en time i natt. Fikk absolutt ikke sove, og skulle opp klokka fem. S jeg har gått litt i en evig døs i dag.
MEn jeg dro innom Plantasjen etter jobben for det. Og endelig fikk jeg tak i lavendel. Kjøpte tre stauder. To av dem har jeg plantet i pumpa som vi har hatt med oss fra Danmark (har jeg fortalt at jeg er gift med en herlig danske?:)), og den siste skal jeg få plantet i bedet vi lagde i fjor sommer.


I tillegg kjøpte jeg to lyserosa pelargoniar og to margeritter. Det er i hvert fall to blomster som jeg klarer å holde vedlike.


Så jeg tuslet litt rundt i hagen føre himmelen åpnet seg.
Ellers så hadde jeg store planer for helgerengjøring i dag. Men så trøtt som jeg er så har jeg ikke orket hverken det eller å gå min daglige timestur.
Til helgen derimot skal jeg få gjort masse. Gleder meg til å få hengt opp de nye gardinene mine. Men først må vinduene vaskes. Så skal jeg male litt vegg, samt pyntelister til hyllene innt il kjøkkenet og det gamle krydderskapet etter mamma og pappa.

Nå er det snart helg:)

Ingen kommentarer: