onsdag 18. juni 2008

Det å klarne opp hodet..






Det er ikke alltid lett. Har masse rart oppe i hodet om dagen, både når det gjelder jobb og privat. En skulle ha vært en katt...
Men foreløpig har jeg ikke lyst til å bruke denne siden på klaging. Den skal brukes til mine drømmer.
Og en av mine absolutte favoritt-ting er å sette meg ned i sofaen (eller på verandaen) med noe godt å drikke og et interiørblad. Da drømmer jeg meg bort. Og jeg får så mange ideer. Det tar bare litt tid å få dem utviklet.
Noen ganger føler jeg bare at det bobler over for meg, og mannen blir bombadert av alle mine fikse ideer:)
Men det er ikke bare dumt å følge med heller da. Takket være interiørblader så la vi en trelist til kant på benkeplaten i kjøkkenet. Denne malte vi hvit, og det ble mye finere enn om vi skulle lagt en aluminiumslist som var planen. Og mer gammeldags. Mulig dette ikke er noe nytt for de hardbarka shabby chicere, men for meg var det noe helt nytt.
Jeg skal sy meg gardiner som Mias landliv har. Unnskyld Mia, men jeg forelska meg i dem med en gang jeg så dem, og må bare prøve. Håper det ikke gjør noe. Må som sagt bare lære meg å sy først:)
Ellers så vil jeg bare nevne at det er supre tilbud på Kid denne uka. Handlet for en tusenlapp i dag, og fikk masse for pengene. Er kjempefornøyd:)
Håper noen hilser på meg snart...

Ingen kommentarer: